I am bitter & I bite.

Sebelum saya membebel macam mulut Mak Esah betapa gubranya saya jadi pengapit kepada 2 majlis perkahwinan, saya sebenarnya sangat lurus. Hoccaaayyyyy. Sangatlah tak releven.

Saya sebenarnya nak cakap yang saya ni mudah sangat percaya pada orang. Saya bukanlah bersangka baik, Cuma saya anggap setiap orang macam saya, boleh dipercayai. Hocccaayy…stop it!

Mentang-mentang saya lurus, ramai pulak yang pandai berlakon. Hebat. Tepukan gemuruh untuk semua! Sukar saya nak bezakan. Korang memang hebat. Hoocaayy…enough!

Terkadang usikan itu saya anggap memberi makna, walhal it just meant nothing. Terkadang diam tu aku anggap kau marah, padahal kau benci. Kadang-kadang kau cakap YES tapi dalam hati kau maksud  PERGI MATI. Hoocaaay….it’s waaayy tooo much.

Cubalah berterus terang dengan orang yang lurus macam saya. Sekali saya berpaling, tak mungkin saya kembali. SUMPAH!

Kalau kau dibaling batu, aku sanggup jadi perisainya.[sangat drama kan ayat ni?]

Cubalah gigit bila kau terancam!

-terkilan-

 

Leave a Reply

