Jurnal Bergambar

Picture tells a 1000 words. Kan?

*Gambar di-edit menggunakan apps “Instagram

Gaya saya balik kampung. Berbaju singlet, short, dan 10 minit untuk packing baju

Sila angkat tangan kalau kasut Croc saya tampak comel

Nama tempat saya berteduh (dan alamat bila Domino Pizza nak buat delivery)

8:00 PM. Masih jem nak menghala ke Federal Highway. Diulangi. 8:00 PM

Parkson Grand Subang Parade. Gimme this for my 26th Birthday Present ayte!

As for dinner, nothing healthy

Dah sampai kampung! Home sweet home!

Mujahid, anak buah saya. Setia menanti sebab nak tunjuk sesuatu atau ingat saya bawak PS3...

Tada...his new pet. Rabbit 2 ekor. Comel giler tapi busssuukk

Bilik turun temurun. Sape yang bujang je leh tido sini

Bubur Sum Sum....air gula campur apa ntah...Google eh

whoohoo...mesti layan! masa ni kat Jusco Seremban. Nak tengok cerita Aku Tak Bodoh

Of Course lah

Puas? ^__^

 

3 thoughts on “Jurnal Bergambar

Leave a Reply

