Lagenda Budak Setan

The most anticipating movie for this year!  [Wowww….]

Macam gempak je bunyinya

Kulit depan novel asal

Kalau yang lahir tahun-tahun 74 sampai 80-an, mesti dah tahu pasal novel Ahadiat Akasyah ni. Zaman-zaman dulu manalah ada internet, blog, facebook bagai. Novel la yang jadi teman hiburan remaja-remaja masa tu.

Saya masih “baby” lagi zaman tu. Secara automatiknya saya masih muda dan tidak ada sebarang kedutan dibawah mata atau di dahi saya. Suka! Suka! Suka!

Tapi saya tak pernah baca pun novel ni. Saya tak minat membaca (sambil mengeji iklan Mari Membaca di TV yang tunjuk budak lelaki tu baca komik Ben 10). Full Stop. Satu-satunya novel Ahadiat Akasyah yang saya baca sampai habis ialah Budak Rap 2. Nipis je novel tu. Tu sebab boleh baca sampai habis. **Sambil betulkan microphone…Ribuan terima kasih pada my sista sebab bagi saya curi semua novel-novel (dan diari?) dia. **Matilah dikeji sebab terbaca diari dia dulu….

Dan ceritanya sangat best walaupun dah lupa..tskk tskkk tskk

OK. Filem ni akan keluar 6 Jun depan. Mari ramai-ramai saya,awak, dan mereka memeriahkan panggung wayang layan filem ni. Review cakap SUPERB! Tengok trailer pun boleh meruntun hati. Saya nak tatap muka Lisa Suriani yang pegang watak “Ayu” tu. YES…She’s indeed Ayu.

Tak lupa pada Miss Bitchy a.k.a Fazura. Love you Babe~

Sila layan trailer (bukan lori trailer tau..cis!)

Owh hari-hari saya update blog..S.i.g.h.. [sila jadi peminat saya boleh?]

Leave a Reply

