Days in My Life

This time around, aku nak show everythin’ that happened in my little room. Picture says a 1000 words…

broken cupboard - dek kerana terlalu banyak baju yg tergantung, patah sudah ampaian ni. Berterabur baju (yg masih belum aku kemas). Mungkin marah sbb aku ckp nak beli almari baru yg aku jumpa kt ikea..haiiizzz

broken cupboard - dek kerana terlalu banyak baju yg tergantung, patah sudah ampaian ni. Berterabur baju (yg masih belum aku kemas). Mungkin marah sbb aku ckp nak beli almari baru yg aku jumpa kt ikea..haiiizzz

olympic glass - finally i got to collect all of 5-iev

olympic glass - finally i got to collect all of 5-iev

Samsung P2 - My latest gadget collection. This is a MP4 player that has a superb sound!! Full touchscreen (kinda frustated with Iphone 3G yg mahal gilos tu..so i buy this insted of Iphone!)

Samsung P2 - My latest gadget collection. This is a MP4 player that has a superb sound!! Full touchscreen (kinda frustated with Iphone 3G yg mahal gilos tu..so i buy this insted of Iphone!)

Helmet - Seriously?Yeah i take a bike 3 times a week for better fuel consumption..Yay!!

Helmet - Seriously?Yeah i take a bike 3 times a week for better fuel consumption..Yay!!

8 thoughts on “Days in My Life

  1. Basically, u need a brand new big wardrobe for all that clothes! dat ampaian memang xsesuwai nak letak all that clothing.lol bt den i memang xske dat ampaian, cam xuser frenly lgsg letak banyak sket mula la die nak wat hal jatoh!lol

    Holy crap!!! you have all the glass collection??!?! cane nieh.i only have 1! the thing is kalo beli dat meal it is too much for me. kne ada two person baru leh habiskan dat meal loh.lepas makan dat meal sure terdudok like what cuz d burger is big enuff then stuff with the ice cream yummy… nyways, looking at ur collection wat i jealous nieh.so still ada jual ke or dah sold out that glasess???hmm…. =D

  2. Ko beli set atau ko beli gelas tu jer? Sebab aku tgk haritu ada jual gelas tu je dalam RM8.80 kan? Aku ada satu tapi take bawak gi office buat minum katanaya😀

  3. atiq : i hate the ampaian but i dun want cupboard sebab susah nak berpindah randah….yay…dunno gelas tu ada lg x but i ada luck sbb everytime pergi makan kt mcd, dapat gelas berlainan…just yg warna ijau tu, orang g😉

    amir:aku beli set arr…tp mmg bercita2 tinggi nak kumpulkan semuanya!! yay!!!

  4. weh iPhone skang dah baper ek? tatau pon ketibaannyer kat Mesia. Padah nyer duk jauh dari KL cenggini la.

  5. weh, ampaian sama ngan aku ah. sebaik aku tak gantung sumer pejadah barang kat situ, hahahahah…

Leave a Reply

