Mintak Sos Lebey!

Bende ni dah jadi habitat plak bile pergi McD atau KFC. Kalau makan ape-ape, mesti cakap dengan crew, aku nak mintak sos lebey. Sos McD lagi bestle dari KFC. Aku suke simpan banyak-banyak, just in case nak makan keropok ke, sosej ke..aku leh cicah McD punya sos. Tapi kalau mintak dengan crew laki, dia bagi siket je. Hampeh! Crew pempuan dia siap tanya either nak sos cili or tomato. N my answer would be both =) & diaorang biasa bagi banyakla. Adalah dalam 5 keping sos tuh. Pastu aku dah ter-addict makan sotong salut tepung, yg diaorang jual kt pasar malam tuh. Dulu2 mmg jarang makan mende ni..tp aku rasa bende ni temporary. Macam aku suka makan ayam rangka, skang dok laie. Lagi satu sape yg stay kt bangi, boleh try soto kt fasa 4 punya pasar malam. Perghh…best betul. Sup daging dia pekat.. One of the bestla selain restoren sup ani utara kt medan mara, KL.

2 thoughts on “Mintak Sos Lebey!

  1. fasa 4 tu dekat2 nk pi bintang tuh..b4 smpi roundabout tu, belah kanan dia kan banyak umah2 lawo2…kat area situler..

Leave a Reply

